BENVINGUTS AL BLOC DE L´ESQUADRA "TRABUC D´OR"
EN LA FESTA I EN LA BROMA, SEMPRE ELS PRIMERS.
COM ELS MARROCS.

diumenge, 8 de març del 2009

NAIXEN DOS NOUS COMBINATS PER A LA NIT BOCAIRENTINA: "L'HERB-LEMON" I "L'HERB-COLA"








L'Esquadra Trabuc ha posat en marxa dos noves propostes de combinats de begudes per a la nit bocairentina, que de ben segur prompte començaran a servir-se als bars i locals d'oci de Bocairent. Es tracta de dos combinats que tenen en l'Herbero, el principal protagonista:

Herb-Lemon: Herbero, gel i refresc de llima.

Herb-Cola: Herbero, gel i resfresc de cola.

Els nous combinats, que s'incorporen a la carta de "cubates" i derivats, són tot un descobriment i una aportació per a aquells a qui ens agraden les begudes dolçes...Tota una temptació, sens dubte!.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Xics jo eu senc moltisim llevarvos la ilusio, pero el el herbero en coca cola jo ja le provat i encara que el nom estiga pillat le anomenat isostar, esta molt bo aixo no eu discutisc, pero el pet es inminent

Anònim ha dit...

Molt be la promoció turistica de l´herbero, però jo preferisc el Gintonic.

Anònim ha dit...

Molt be la promoció turistica de l´herbero, però jo preferisc el Gintonic.

Anònim ha dit...

Ja esta be de americanades¡¡¡¡¡

Jo m'apunte al Herb Lemon i Herb Cola (aixo si, de la Pitusa que hi ha que fer pais)