BENVINGUTS AL BLOC DE L´ESQUADRA "TRABUC D´OR"
EN LA FESTA I EN LA BROMA, SEMPRE ELS PRIMERS.
COM ELS MARROCS.

dilluns, 16 de febrer del 2009

PER L'AMISTAT DELS MARROCS

Enguany cal destacar com amics de les festes 2009 a Charli i Javi, ja que eduard conill, no el de la junta sino el de la caixa, va estar ahi, a punt de completar el trio pero a la fi va desapareixer.Un altre component de l´esquadra que, mes que per amistat per obligaciò, ha estat en tot moment acompanyant a estos dos grans amics es.....
Steev Urquel en versiò Valenciana....Ahi el teniu amb un dels ultims models rebuts per el seu amic Javi. Enhorabona a tots........

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja és una pena que per un dia , el qual el meu germà agarra la banda d´alfereç , i jo tinc que quedar-me amb el crio , digues que no vaig estar a l ´altura , lo que més em fot és l´amistat dels marrocs ... ¿ pa que vull enemics ??? ... i tot perque encara no tens el video la capitania ... ENHORABONA A XARLI I DROGUETA : SOU UNICS !!!!